Tuesday, July 9, 2019

Jun 2019 - contest, giveaway, sampel

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Masih Syawal kan? Berat badan naik berapa kg dah? 😂

1. Daikin - sampul raya


Request dekat link yang diberi di FB Daikin. Rasanya cam limited untuk beberapa request terawal je.

2. Kad raya - Pantai Hospital


Raya cam lama sangat tak terima dan hantar kad raya. Zaman sekolah memang hobi. Merata jalan cari kad raya cantik², nak hantar kat kawan² dan artis. Bila dapat balasan, seronok sungguh. Tahun ni saya terima kad raya dari Pantai Hospital Penang. Saya ada daftar jadi member masa join contest kat FB.

3. Isi minyak di Caltex Juru

Kalau datang Seberang Perai, nampak stesyen minyak Caltex kiri dan kanan. Isi minyak di Caltex sebelah Mcd. Setiap kali isi dapat roti. Bulan puasa dan syawal dapat extra kupon Kenny Rogers.

4. Sampel Laurier

Rasanya sampel la kot sebab tak de menang apa² contest kat FB Laurier. Tapi cam banyak lak sampel. Biasanya sampel bagi 2 keping je. Tak pe la, I terima denga redha 😁

5. Sampel Beauty Detox Tea


Harap cantik dan kurus lepas minum teh ni

6. Bosch For Live Drive

Giveaway di FB. Tontong video dan jawab soalan. Nama husband naik. Menang first aid kit.


7. Flamitoz Ig Giveaway

Kali ke dua saya menang giveaway Flamitoz di Ig dalam tempoh 2 bulan. Lepas tu serentak menang kat FB untuk soalan yang sama. Saya tak tahu saya akan dapat 2 hadiah atau 1 je.



8. Flamitoz FB giveaway


Soalan yg sama di FB dan Ig. Saya menang dua².


No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...