Monday, May 4, 2020

April 2020 - Sampel, goodies, gift, contest dan giveaway

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Saya dah tak rajin nak join contest / giveaway. Masih join kalau sempat tapi kurang rezeki. InsyaAllah ada rezeki menang saya kongsi di sini.

1. Eagle Brand Malaysia


Giveaway di FB Eagle Brand. Nyatakan kenapa nak menang Balsem Otot.



2. Boost giveaway


Giveaway di FB Boost. Jawab soalan dan saya antara pemenang.
Duit direct masuk ke akaun Boost.

3. Guardian Malaysia


Giveaway anjuran Guardian, jv bersama Ayurslim. One of staff PM di FB dan message masuk di spam. Saya tak terima message. Lepas due baru nampak. Saya reply la jugak inform hal sebenar. Alhamdulillah still valid. Cuma hadiah post once MCO settle.


4. #MamaCubaTry


Register details di corner #mamacubatry di website motherhood. Ada beberapa sampel product. Saya terpilih untuk sampel ubat gigi Kanak-kanak.



No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...