Thursday, January 14, 2010

...HuHu....

ntah pa pe je tjuk n3 ni...
lm tol aku x update blog ni..
malas sbnrnya.. kalo ikut2 stiap 2,3 ari mesti on9,
on9 dok ngadap blog org..
blog sndiri x update.. x pe la..
bkn de nk bc pon...

ni 1st n3 dis year...

x ingt da pe yg jd last year sms blog ni x update.
yg plg aku ingt...

1 disember 2009...
tok aku meninggal dunia...
jam 11.30 pg...
alfatihah...
even though aku x terlalu rapat dgn dia sms hayatnya ada compare dgn others grandchildren,
ketiadaannya amt lah terasa..
dlm ujan lebat, beliau di kebumi kn di tanah perkuburan kubang buaya..

20 disember 2009
tarikh aku ditunangkan dgn chenta hati ku...
huhuhu..
encik mohd azlan b mat desa...
aku amt puas ati sbb majlis berjalan lancar seperti yg aku idam2 kn..
even ada suara2 sumbang mengatakn byk pembaziran yg berlaku,
nikah tp grand mcm kawen...
kesimpulannya...

ADA AKU KESAH????

asal aku puas ati n x kaco duit korg 1 sen pon mlainkn duit gaji aku dan duit bapak aku

so.. those nk tgok pic tunan tu even da bersepah aku letak kt tenet ni fs la fb la ms la...

juz klik tu www.positiveemagez.com

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...