Friday, April 23, 2010

:: F U T U R E ::

smalam kami kluar..
dia buka cita hal kawen..
aku yg mula suggest date nikah 1.1.11
x sgka lak dia me mikir kn mende itu..
dia ckp ok gk kalo nikah that date..
then knduri umh aku 8hb..
umh dia 15hb..
OMG ape yg aku rs saat itu?
mcm x pcaya we had talk about that thing.
slalunya bl smbg pasal hal ni xde kputusan akn di capai
melainkn kawen taun depan tanpa decide date.
so aku ckp suruh fmly dtg gtau fmly aku officially..
dia ckp ok. next week dia balik kg gtau parent n fmly.
then dtg umh aku..
sy mcm x pcaya..
wawawa..
mcm2 aku pk mlm tu.. bajet.. bajet.. bajet...
preparation...
sy blom tau msk...
cmne nih?


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


last week g kusus kawen..
alhamdulillah dpt sudah sijil nya..
1 suda setel..
tp byk lagi yg mnnti...
OMG.. nape byk sgt prosedur ni??

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...