Sunday, July 11, 2010

AWARD





aku pon xtau aku dpt award ni..
aku bc blog http://nana-nanako.blogspot.com/ ada nama aku...
so aku dgn yakinnya merasakan award ni utk aku...
huahuahua

tq nana.. eventho blog aku bkn tuk tatapan smua..
suka2. org x bc pon xpa. asal de tmpt nk luah.

so kna jwb soalan kot.. aku xreti la blog2 ni.. hadoi

1. Anda mesti memberi pujian kepada pemberi 'award' ini.
--nana laling yg ku knal aka my best buddy... tq laling.. sesungguhnya aku x layak k dgn award ni

2. Sila beri 'award' kepada 10 bloggers yang lain.
--aku xde snarai blogger yg follow mlainkn ko nana. xkn aku nk letak nm ko balik. pas2 ko post balik.. so aku skip soalan ni..

3. Anda mesti beritahu kepada 10 blogger ni.
---hg x ckp kt aku pon nana hg bg aku award ni.. kekeke.. sbb aku x snarai so aku xde nk inform le..

4. Bagaimana anda boleh di gelar 'blog' yang 'Best and Great'?
--sy bkn blogger yg best n great. sekian

tq nana lalink

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...