Tuesday, November 2, 2010

november sudaa

huhuuu. jap je dah november..
byk g bende x setel tuk my wedding n others personal stuff..

  • lesen keta - bln ni JPJ test. cm xyakin je ley lulus sbb keta tu hya bw ms p blajar je
  • bj tuk majlis bertandang - still searching g sesuai tuk diri ini
  • MUA akad nikah ngan mjlis tandang - rsnya nk amik yg sm ngan mjlis kat umh. mahal sket kot dr tmpt ritu tp mcm berbaloi.
  • pelamin - da book tp lom pilih mn 1 nk..
  • ring - cik tunang kata awal lg.. (mcm biasa la)
  • kad kawen - awaitng them call to collect
  • alamat - nk kena kumpul alamat kawan2 tuk pos
  • bunga telor - lom beli lg
  • pre wedding - suppose wat disember tp minta di awalkan sbb disember mgkn bz n photog juga bz ngan wedd disember..
  • kasut - need to buy.. rsnya kedai tu xde saiz 4. n nk cr yg leh guna tuk ari akad nikah skali
  • gift ms ari akad nikah - xtau g nk beli ke x..
  • tudung n veil - tuk akad nikah
  • borg kawen - br nk submit rini.. ujan lak

arap2 all this thing leh setel november ni. so that disember x le kalot sgt

4 comments:

  1. bla dapat lesen leh arrr bw laju2 k..huhuhu...
    Senjata umat islam adalah doa,sama2 kita amalkan;
    “Ya Allah, tambahkanlah bagiku rezeki yang banyak lagi halal, imam yang benar, ilmu yang bermanfaat, kesihatan yang elok, kecerdikan yang tinggi, hati yang bersih dan kejayaan yang besar DIDUNIA DAN DIAKHIRAT.”
    maaf seandainya ucapan diatas tidak menyenangkan tuan punya blog..
    blog anda sangat menarik..teruskan penulisan anda..

    ReplyDelete
  2. dear- thanks.. tujuan amik lesen bkn tuk bw laju tp keperluan..
    no heart feeling.. continue comment n drop by here

    ReplyDelete
  3. babe..
    aku bru bgn tdo kena plak tadak kedit..
    aku pilih 4 5 dec babe..

    ouh bwt alamat aku nk tak??
    AKU NAK KAWAD WANGI HG OKEH!!!

    ReplyDelete
  4. gedix le tu..
    aku keje mlm la.. x buka pon tenet,,,
    alamat hg aku xmo..
    aku nk bg by hand kat hg so hg kena wajib dtg 3 majlis no xcuse.
    kalo x putus sahabat.. muahahah

    ReplyDelete

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...