Saturday, March 26, 2011

W-day - bilik pengantin

salam...

nk review tentang bilik pengantin ke bilik tidur ek org panggil?
ape2 je la...

actually xde langsung dalam simpanan sy gbr bilik...
even da siapkan 2 hari sebelum akad nikah, sy x teringat tuk snap picca..

nasib baik, pas dpt soft copy from my OP, encik OP ada snap...
keseluruhan bilik ni di hias oleh mak cik saya dengan sepupu saya
dan sedikit idea saya... ;-)

decoration bilik ni digunakan dari hari saya akad nikah sampai ke majlis kenduri..
dah xde modal nk tuka2 deco...
ini keseluruhan rupa bilik saya.
bilik saya sgt kecik.
muat2 je..
mmg ari kenduri kawan2 saya berhimpit2 duduk
di lantai dan berpeluh-peluh..
takde air cond T_T


saya sgt suka idea kelambu itu..
entah ape nama nya..
saya panggil kelambu je..


boleh jugak jd prop tuk shoot.. cantik kan?
hahaha..
maaf andai saya perasan...
sape lagi nak puji kan?


dan lagi.... gambar saya..
jangan muntah please.. ngeee



5 comments:

  1. tahniah

    http://queen-of-colors.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sweetnya bilik..colour pun sweet ja. suka2 ^__^

    gojes darling sudi kan diri ambil hadiah di blog syafa ^__^

    ReplyDelete
  3. ekin - thanks visiting..

    syafa - thanks dear... da letak kat sidebar...

    ReplyDelete

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...