Sunday, March 6, 2011

wedding wana

salam...

semalam saya cuti.. husband pon cuti..
dan bila cuti.. weekend lak..
aktiviti kami ialah g kenduri kawen kawan2..
taun ni lak.. banyak sungguh kawan2 saya kawen..
masing2 dah 25..
umo wajib kawen tu..
kalau tak mula2 la.. si bedah, tipah, limah (bukan nama sebenar)
dok tanya bila nk kawen..
hahahah.. melalut sudah...

so, semalan wana kawen
wana, kawan sekolah menengah saya...
bila dah g kenduri kawan2 sekolah ni haruslah jumpa teman2 lama..
kecoh dewan besar ILP dengan hingaq nya suara kami..
hahah....
maka jadilah reunion kecil2 an irshadian batch 99-03..
terjumpa gak la kawan2 yg x jumpa 10 taun lamanya..
owh tua nya kami...


jom layan picca..

encik hubby yg mengusung adiah..


masa sampai, pengantin ngah makan beradap
xtau wana pasan ke x kami dtg..
penat aku lambai2..
ngeee

sesi mengganggu pengantin makan..
kami di belakang tu ngah tgok kamera lain..
pengantin ngah shoot by OP
OP diorg aswat dr entry ini


ntah mana2 tgok kamera..
ada lg yg dtg tp x sempat jumpa
n segan kaco pengantin makan


bergambar ngan pengantin lg
asalnya ajak hubby nk bergambar ngan wana & hubby
tp wana cakap hubby dia malu nak bergambar..

semua kawan2 yg jumpa cakap sy makin kurus pas kawen.
tp tgok dlm pic ni gemok je.
sian hubby kna smash ngan kawan sy..
x bg makan ke..
ape ke..
sian dia..
actually sy mmg diet ok..
sbb pas honeymoon smua kata sy gemuk..


pic ini mengingatkan pada buku tahunan sekolah..
hahah..
kami susun kerusi sbb x muat smua berdiri sebaris nkk masuk dlm pic





kesimpulannya...
xde pic sy ngan hubby. T_T
da lama x snap pic bersama since honeymoon

goodie bag yg mak pengantin bagi tertinggal
atas meja masa sebok2 tgkap gbr.
bila nk g amik tgok2 dah ada org dok meja tu..
xkan nk g amik kan..
frust T_T




2 pendapat:

ann said...

hello!

ann ni!best nye korg aktiviti gi kenduri kawin :) ingat² la kawan² yg jauh di perantauan tak balik² lagi neh...

take care :) and congrats on ur wedding!

MiEzA said...

hi ann..
lama x dengar crita...
bila nk balik mesia?
sgt best jumpa kwn2..
lately reunion di kenduri kawen je..

thanks anyway

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...