Tuesday, August 23, 2011

novel~

salam semua.. selamat petang..
aktiviti saya tatkala kebosanan melampau
semestinya online, tengok tv.
sampaikan saya dah tgok drama yang sama di astro ni.
dah bleh hafal dialog2 pelakon..

selain dari aktiviti tu sy membaca novel..
stok2 novel saya mmg benyak. tapi semua kat atas rumah.
nak kena suruh adik amik.
tu pun kalau dia ingat.
kalau x, wasssalam la..
so saya pun belek2 forum cari novel apa yang menarik.
yang memang suggest by other readers tuk baca..
so, selepas abis godek2 forum
saya pun wat keputusan tuk beli novel ni..



nak suruh siapa beli? husband saya?
x mungkin dia nak masuk POPULAR pastu nak belek2 cari2 novel ni kat rak buku.
silap2 dia bg senarai buku saya nak kat cashier je suruh cari.
adik2 saya? lelaki sama la gak perangai.
yang perempuan kena ada org bawa dia pegi br dia leh cari.
sapa lak nak bawak dia?
ayah saya yang busy semedang? mak yang xtau drive?

last2 saya order online saja pada kak fadzilah owner blog online ni.
saya memang pernah order novel kat akak ni.
tp dulu la zaman belum kahwin.
yg busy semedang. nk g popular pun xde masa.
sejak kahwin sy beli sendiri je, lagipun xde masa sgt nk membaca.
lepas contact kak fadzilah, transfer duit ke akaun dia (nasib ada m2u)
sehari lepas tu dah dpt buku.
thanks akak sbb kasi pos laju.
saya order pos biasa je.
sbb pos laju mahal  TT_TT

buku tu sampai xde lak snap pic. teruja nak membaca je.
1 buku da selamat abis baca. serius best buku tu..
next entry lak sy crita sinopsis crita tu (even da bersepah orang lain cerita)
adios~

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...