Friday, December 2, 2011

Dugaan di hujung tahun

Salam..
Banyak sungguh dugaan di kala hujung tahun ni bagi kami berdua.
Semuanya kerana 'dia'



Minggu lepas renew road tax + insurance.. total damage around 1.5k
Semalam plak tayar pancit.



Gigih hubby menukar tayar tengah - tengah malam semalam di hospital.
Dengan demamnya apa la daya sangat.
Nasib la adik saya datang tolong bukakan.

Pagi tadi hubby g tukar semua tayar. Total damage around 1k



Memang plan nak tukar pun sebab dah cukup setahun.
Ingat awal tahun depan baru nak tukar.
Tak jadi la nak sambut anniversarry di **** TTT______TTT








Haishhh... Tu pun ada org cakap kami ni tak pernah di uji sepanjang hidup. Sekali kena uji dah macam ****** aku bukan jenis setiap kali di uji letak muka depan paper metro. Aku settle masalah aku sendiri. Tak pun cerita pada yang rapat dgn aku saja. Sila cermin diri sendiri sebelum berkata - kata (peringatan untuk diri sendiri)
Sekian.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...