Thursday, December 29, 2011

majlis & dinner

Salam..
Semalam entry pasal majlis pertunangan adik saya (24.12.2011)
Keesokkan harinya, (25.12.2011) saya dan suami ke majlis perkahwinan teman sekolej saya.
Kami berdua pergi bersama Zati dan hubby nya.
Bertolak pergi agak lewat.
Then sesat pulak..
Sudahnya terjumpa kawan saya ngah buat outdoor di bendang.. ngeee..
Akhirnya 5.30 petang baru sampai di rumah pengantin.
Tetamu memang dah pulang. Meja pon dah lipat.
Kesian kat tuan rumah..

Makan-makan, tangkap gambar then berangkat pulang sebab kami ada destinasi lain pula :)

gambar burok sbb snap pakai handphone je
pengantin tinggal selipar je. :)



door gift


Selepas ke kenduri, kami ke Puncak Mutiara Cafe (PMC)
Orang penang mesti tahu tempat ni..

ini gambar2 dari google




Tempat ni sangat besar. Semua duduk dalam pondok.
Leh pilih nak bersila atau duduk di kerusi.
Bilik air cond pon ada.
Masa saya pegi kali ni, dah ada meja tambahan di kawasan lapang.
Pelanggan semakin ramai.
Alhamdulillah kali ni pergi menu yg di order semua dapat.

Last time saya pergi saya order chicken chop. Tapi tak dapat sampai ke sudah.
Adik saya pergi sehari sebelum saya (24.12.2011)
Sejam tunggu makanan dan minuman langsung tak sampai.
Kesudahannya dia balik. Ada juga yg complaint makanan tak sampai setelah 3 jam menunggu.

Masa saya pergi kali ni, meja sebelah ada menu yg tak dapat.
PMC juga ada servis untuk wedding.
Ada pakej2 nya. Boleh la kalau nak buat wedding disini.

nak bayar kena bawak kad tu
menu kami





2 comments:

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...