Tuesday, May 15, 2012

Dugaan lagi!

Salam..
Belum prepare entry untuk kisah ayah di IJN, satu lagi dugaan menimpa keluarga kami.
Pagi semalam adik saya tercedera di kaki.
Terkena mata gergaji @ pisau potong pokok semasa bekerja.
Alhamdulillah, bagi saya tidaklah teruk sangat.
Tulang tidak patah. Hanya ligament, tissue, muscle yang terpotong.
Mungkin ambil masa sedikit untuk penyembuhan.

Sudah dibenarkan pulang ke rumah petang semalam.
Perlu ke klinik untuk mencuci luka setiap hari dan habiskan antibiotik.
Moga selamat semuanya. (sigh)
Saya sertakan gambar kaki adik saya.
Satu je la yang nak di letak.

Amaran : jangan lihat jika anda fobia dengan luka-luka





Sesungguhnya saya keletihan FIZIKAL dan MENTAL sekarang ini.
Hanya rasa nak menangis sepuas-puasnya.
Moga  saya terus kuat untuk menghadapi dugaan yang mendatang.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...