Saturday, June 16, 2012

Fipper

Salam..
Habis tak de idea la ni cerita kasut pun nak masuk dalam blog.. Hahhaaha.. Asal blog berupdate dan tak bersawang sudeh.. Pada yang tak tahu, Fipper ni jenama kasut murahan yang di jual secara berleluasa di uptown dan pasar malam sekitar Penang ni. Walaupun seliper murahan, sangat selesa di pakai dan tahan lama serta tak menyebabkan ku tersungging jatuh di lantai yang licin.. Ngeeee..

Tahun lepas lagi nampak seliper ni di jual di uptown Bandar Perda ni.  Kebetulan memang nak mencari selipar. Bila dah pakai sedap dan selesa la pulak. Terus beli. Tak ingat pun harga nya berapa. Disini ada 3 jenis. Comfort, slim dan classic. Saya pilih yang Comfort sebab lembut je bila pakai. Siap dapat beg lagi bila beli. Dan colourful. Sedap mata memandang ^_~

itu beg yg dpt dan itu bkn kasut sy.
Setelah setahun guna selipar tu maka lunyai sudah. Saya pergi ke mana pun memang belasah pakai selipar je kecuali kalau pakai baju kurung. Mau tak lunyai dan buruk tapi memang berbaloi la selipar tu tahan lebih dari setahun. Weekend lepas ke uptown beli yang baru. Tapi comfort dah tak de. Tinggal slim dengan classic. Rembat Slim.

sangat buruk T_T

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...