Tuesday, June 5, 2012

My bestfriend's Wedding

Salam dan hai
Majlis perkahwinan kawan baik saya ni dah 2 minggu pun berlangsung tapi baru sekarang nak masukkan dalam blog. Tak pe lah.. Biar lambat asal masuk dalam ni. Banyak saya berhutang dengan kawan baik saya ni. Dia tak pernah tak hadir ke majlis yang saya jemput. Dari majlis tunang, nikah hinggalah ke resepsi. Malangnya saya gagal menghadirkan diri di mana-mana majlisnya.

Masa bertunang saya masih MC dan bertongkat. Hubby kena kerja, so saya memang tak dapat hadir. Konon nak tebus kesalahan sebab tak dapat hadir, hubby ajak saya pergi malam sebelum dia bertunang. Ingat nak tolong la serba sedikit mana yang boleh. Tapi tak tolong pun. Banyak sembang je.

Ni masa dia nikah dan bersanding pun saya tak dapat hadir sebab bertembung dengan majlis BIL saya di KL. Awal-awal masa di jemput saya dah inform yang tak dapat hadir. Then hubby ajak g side lelaki. Maka lepas wedding BIL di KL tu terus drive balik penang. Alhamdulillah sempat menghadirkan diri di majlis side lelaki. Siap jadi pengapit bidan terjun lagi. Ngeeee.. Walau kami berdua pakai baju tak sedondon dan sangat kontra dengan baju pengantin.

Tak banyak pun gambar yang snap T__T





2 comments:

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...