Sunday, July 15, 2012

aktiviti hujung minggu

Salam..
Hujung minggu ini hubby kerja malam. Alhamdulillah saya tak demam, Selalunya hujung minggu je saya demam. Buat la kerja rumah mana yang mampu. Konon nak bangun lambat semalam. Azan subuh je mata dah celik tak nak lelap. Bangun solat dan setel keje rumah.

Mula menyapu, buang sampah, sidai kain baju iron baju, lipat baju, kemas ruang tamu, dapur, basuh pinggan, periuk belanga, top up air dalam peti, Keje tak banyak pun tapi saya ambil masa yang lama sebabnya bila berdiri lebih 15 minit saya rasa nak pitam.  Rest jap. Bila dah ok baru sambung kerja semula.

abaikan mana yang menyakitkan mata T_T

settle lipat sebakul baju sambil menonton TV

Dah keletihan buat kerja mula la malas nak masak. Tapi lapar nak makan. T__T Maka saya buat la hidangan yang simple dan mana yang boleh tekak saya terima. Baru nak google resepi T_T

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...