Sunday, September 1, 2013

Anas Syauqi 6 months

Alhamdulillah, Anas Syauqi menginjak 6 bulan hari ini, 1 September 2013 dan bersyukur sangat saya berjaya menyusukannya walau berbagai halangan.

Sesungguhnya pelbagai dugaan kami suami isteri hadapi sepanjang 6 bulan ni tapi ini juga mendewasakan kami berdua dan seterusnya mengeratkan lago hubungan kami berdua. Ahamdulillah. Kehadiran Anas Syauqi menjadikan saya lebih bersabar dari dulu panas baran.

Di usia 6 bulan juga saya perlu mengenalkan solid food pada Anas. Saya buat keutusan untuk inro puree dahulu berbanding dengan bubur nasi, ubi lenyek, nestum dan lain- lain lagi seperti arahan manusia sekeliling saya. InsyaAllah akan saya cerita di entry yang lain.

Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...