Friday, December 12, 2014

Free sample, contest dan giveaway November

November kurang dah join contest dan giveaway. Yang join pun tak de rezeki menang.

The Body Shop giveaways

Klik je kat link di fanpage The Body Shop Malaysia nanti akan hantar voucher redeem kat email. Pastu pergi ke outlet Body Shop dan tunjuk email tu. Kali ke tiga saya pergi baru ada stok. Tu pun lepas berbalas email di fanpage.





Free sample Cetaphil

Tak ingat bila request.


#MYTBSLOVE

Buat review tentang produk mereka di FB, rate 5 star, PM bagi details dan dapat voucher. Voucher redeem di mana-mana outlet.


Sustagen poll



Jawab je kaji selidik tu, 200 pertama dapat hadiah dan saya terpilih menjadi yang 200 itu.



Dumex Mama Club

Register jadi ahli di website Dumex, dan dapat selimut + sampel susu Dumex Mamil Mama. Susu ini sesuai untuk ibu mengandung dan ibu menyusukan anak.



Kotex

Request di fanpage (kalau tak silap) dan dapat 6 pantyliner. Saya terima 2x pada minggu yang berlainan.

PetPet Night tape

Lama dah request, masa diapers ni baru launch, tapi baru dapat.

Nestle NAN Grow 3

Few weeks ago, ada call dari company Nestle, tanya pasal anak minum susu. Lastly inform yang diorg nak bagi try produk mereka. Saya terima saja, sudahnya rezeki orang lain.

Wyeth Nutrition 7 foods wonder

Yang ni sama macam dapat bulan lepas. Cuma kali ni letak gambar anak tengah makan telur, dan 20 yang pertama dapat hadiah.



S26 dan Clear Shampoo

Request di fanpage Facebook.


Token dari penulis

Penulis novel, Mazni Aznita beri token penghargaan kepada peminat yang ada cukup koleksi karyanya dan saya salah seorang darinya. Saya dapat sarung kotak tisu handmade yang ada nama penulis.


Sampel kopi dari Bestari

PM Bestari food di fanpage, dan dapat sampel. Sampel kotex seperti cerita di atas.


Tudungs Cubic


Giveaway di Instagram. Teka gambar, tag bff di komen + hashtag dan repost. Alhamdulillah rezeki, menang.
hadiahnya skirt 😀
Alhamdulillah... Moga lebih murah rezeki saya di masa akan datang.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...