Sunday, May 7, 2023

Photoshoot Raya 2023 - MM Studio


Assalamualaikum dan Salam sejahtera.
Tahun 2023, kami masih meneruskan tradisi photoshoot Raya sejak dari 2014 lagi. Cuma kali ni Alhamdulillah ada rezeki lebih, tambah lagi satu studio. Yang lama masih setia dan saja add on lagi 1. 

Yang baru ni tak pernah try dan kenal pun photographer nya. Nampak iklan lalu lalang di Ig. Whatsapp tanya harga, lokasi dan tema. Berkenan lak dengan 1 tema tu. Tanya husband, dia ok je. Terus book slot lepas dapat date yang nak. 

Kami ambil shoot malam hari Sabtu, time lepas Tarawikh. 30 minit jugak jarak dari rumah ke studionya. Studio kat Kulim. Saya tak familiar jalannya. Ikut Google Maps je. Pakaian siap-siap dari rumah. Kasut je bawa dan pakai di studio. 


Sampai parking dan terus naik tingkat 1. Muda lagi photographer nya. Semua pun tengah tunggu kami. Ada 3 tema dan saya dan pilih siap nak yang klasik. Sampai je betulkan sampin Anas, tudung Auni dan terus shoot. Sebelum siap, photographer ada tanya nak request tak shot apa². Saya request nak shot basikal dengan anak².  Dalam 30 minit selesai semua.

Masuk kereta, singgah makan dengan baju raya sedondon kami. Siap makan, balik rumah. Eaok tengah hari photographer hantar goggle drive gambar. Cepat dan pantas. Semua gambar di beri dan semua gambar dah edit. Dengan RM99 saya puas hati dengan hasilnya.

2 comments:

  1. wah...lawa..tahun nie rezeki nk photoshoot...lagi plak anak2 tgh membesar...semua tak reti nk diam...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. memori sebenarnya bila tengok semula gbr ni. Biasa la budak2. tapi biasanya photographer tahu nak tackle budak2

      Delete

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...