Monday, October 30, 2023

Review Drama : Moving


Drama yang ditonton di Disney Hotstar. Ramai recommend kita tengok la. Awal² slow. Saya stop 2x bila rasa tak leh nak p di awal drama. Then adik cakap gambar best, awal je slow then kentalkan diri tengok juga sampai habis 1 episod. The rest is history.


Sinopsis 

Kim Bong-Seok, Jang Hee-Soo dan Lee Gang-Hoon bersekolah di sekolah menengah yang sama. Mereka kelihatan seperti pelajar biasa, tetapi mereka mempunyai kebolehan istimewa yang diwarisi daripada ibu bapa mereka. Kim Bong-Seok mempunyai kebolehan untuk terbang. Jang Hee-Soo mempunyai kebolehan sukan yang sangat baik dan dia mampu pulih dengan cepat daripada kecederaan, seperti ditemb*k atau ditikam. Lee Gang-Hoon mempunyai kuasa dan kelajuan yang luar biasa. Ketiga-tiga pelajar ini cuba menyembunyikan kebolehan istimewa mereka daripada orang lain, manakala ibu bapa mereka berjuang untuk melindungi mereka daripada digunakan oleh orang lain.

2 comments:

  1. citer nie best...tp banyak flashback...dia kategori slow juga lah sebenarnya...hihihi...tp tulah, masing2 lain punya citarasa kan...mcm Linda...cerita Vicenzo tu x boleh g...semua cakap best...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul, agak slow. banyak kali jugak stop. tapi Miza kalau dah mula nak juga habiskan walaupun lambat.

      Delete

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...