Tuesday, October 2, 2018

September 2018 - Freebies, samples, hadiah, giveaway, goodies, contest

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
BulaN September antara bulan yang bertuah. Banyak hadiah besar² nilainya dan bukan kebiasaan.

1. Sampel Dove


Isi butir peribadi di link FB. Terima body wash dan baucar.

2. Sampel diapers


Isi butiran peribadi di website.

3. Home Tester Club


Jawab survey di website Home Tester Club dan saya terpilih terima mandian dan wangian KJu. Lepas terima kena jawab soalan di websitr HTC.

4. Natural Look #6kata1malaysia


Beri 6 perkataan melambangkan Malaysia dan saya antara yang terpilih terima deodorant dari Natural Look. Hadiah kena pick up di store NL.


5. Sambutan Hari Hand Hygiene


Sambutan di peringkat Hospital. Kena dapatkan cop di semua booth dan lepas siap semua dapat goody bag.

7. Survey Japlo


Jawab survey di website Japlo dan sebagai saguhati dapat bekas makanan

8. #INSISTGENUINE lucky Draw


Like, share dan Tag di giveaway post. Saya menang hadiah saguhati.

9. Hospital Penang - My Heart, Your Heart Quiz


Like facebook Hospital Pantai Penang, like quiz post dan share post tersebut. Kemudian minta orang lain share post kita tu. Saya menang minggu kedua dan husband menang minggu ketiga. Untuk minggu ketiga saya minta adik dan kawan saya pun join. Hadiah kena ambil di Hospital Pantai.


Hadiah diberi sempena World Heart Day di Pantai Hospital Penang. Ada banyak booth dan game dibuat. Kena pergi setiap booth dan dapatkan cop. Lepas complete cop boleh redeem goody bag di booth terakhir.

Hadiah Mi Band


10. Setiap booth ada pelbagai aktiviti. Ada check BP, BMI, reflomat, photobooth, popcorn, cotton candy dan pelbagai lagi.

Barang dalam goodie bag

11. Sampel shampu Safi Shayla


Request di link FB Safi Shayla.

12. Sampel mandian dan lotion Dove


Request di FB.

13. The Malaysian Big Latch


Event sempena minggu Penyusuan Malaysia. Sepatutnya berlangsung bulan 8 tapi di tangguhkan. Untuk pecahkan rekod Malaysia penyusuan serentah di 6 lokasi, kena bayar RM20 untuk hadiri event ni. Dapat sijil selepas selesai. Masa register dapat goodie bag dan isi dalam goodie sangat banyak.

14. Ixora Hotel - Wefie Contest



Post gambar wefie yang melambangkan 1 Malaysia dan minta kawan-kawan like. Saya menang dan terpilih untuk Merdeka Day Lunch Buffet untuk 2 orang.

15. ASNB #MERDEKAKAN kewangan anda


Contest di FB ASNB. Jawab silangkata yang diberi dan saya antara yang menang wang RM200. Duit terus masuk ke akaun ASNB.

16. NGK #INSISTGENUINE


Like dan share post giveaway. Saya menang saguhati dapat baju.


17. CST Tyre


Like Instagram, pastu tag kawan². Saya menang minggu ke4. Hadiahnya tag bag dan pen

18. Antabax sampel


Register di Home Tester Club dan terpilih untuk mencuba produk mereka. Lepas cuba kena jawab survey.



No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...