Thursday, August 1, 2019

Julai 2019 - contest, giveaway, sampel

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Saya list barang² yang saya menang online.

1. Youha FB giveaway


Like Fb dan entry giveaway pastu tag kawan². Saya dapat saguhati je.



2. Teh Tarik

Masa menginap di Sudara Beach Resort, ada giveaway. Share gambar di Social Media dan tunjuk di kaunter. Saya dapat teh tarik. Sedap, kaw, pekat airnya.

3. Sampel Libresse 

Buat kuiz personality di FB Libresse dan boleh request sampel.

4. Sampel 3M 

Request sampel picture Hanging Strips di FB 3M.

5. Sampel Body Wash Dove


Request di FB Dove. Tak wangi pun.

6. Karnival sains Matrikulasi


Melawat booth di Karnival sains Matrikulasi dan selepas daftar boleh putar roda. Sya dapat hadiah ni.

7. Book Mark Magnet


Anas test mata dan dapat hadiah book mark.

8. Umami Club


Join kuiz di website Umami Club dan saya antara pemenang. Dapat hadiah apron dan sampel produk.


9. Biosilk contest

Contest di FB Biosilk. Tak ingat contest yg mana.



10. Sampel Home Tester Club

Yang ni banyak kalai dah dapat. Jawab survey, kalau terpilih dapat la. Lepas cuba, jawab soalan.




No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...