Tuesday, March 21, 2023

Review Novel 1/2023 : Kelab Duka Lara


Assalamualaikum dan salam sejahtera,
Novel keluara Prolog Media (PM). Saya tak perlu fikir 2 kali untuk membeli karya PM walaupun saya tak kenal penulisnya. Saya suka genre PM. Dah beberapa penulis baru saya kenal dari mereka dan terus hunting karya-karya lama mereka. Dan ini salah satu penulis yang saya baru kenal dan saya suka hasilnya 

Sinopsis

Kisah dongeng zaman dulu 'Batu Belah Batu Bertangkup' (BBBB) di gabungkan dengan kisah moden.
Zain Pekan yang disumpah oleh BBBB. Dia kena selesaikan 3 misi sebelum dibenarkan berjumpa dengan ibunya yang di telan BBBB. 
Misi terakhirnya dengan Dian. Dian juga membantu Zain menamatkan sumpah nya.

Kakau fikirkan tak sangka lak ada yang kreatif nak gabungkan kisah klasik dan moden dalam sebuah novel. Menarik.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...