Monday, May 11, 2009

..jUsT tHe BeGiNNiNg..

first of all... assalamualaikum..
first time menulis..
dan sebagai permulaan,

nape aku tulis blog?
nape skrg?
jawapannye...

sbb trend kwn2 aku skrg smua ade blog?
mgkn gak.. budaya ikutan.. org lain ade, aku pon ade..
tp di saat ini aku blom terasa nk xpose link blog aku dkt kwn2ku...
nape? malu.. hehehehe...

xle.. tujuan aku tulis bkn le 100% sbb nk org tau isi hatiku,
cukup sekadar aku de tempat menulis..
org kata blog ni umpama diari
n x kunafikn since umo aku 10 tahun mak ayah aku dan mgajar aku mnulis diari..

sbb pe diorg suro? ask them lor.. huhuhu
dan hobi tulis diari aku berterusan
sampai le dah masuk bidang nurse ni cuma mgkn dah x sekerap dulu n de beberapa faktor yg wat aku x lg menulis..
sbb pe? sbb de org pnah bc diari aku n sebarkn rahsia aku..
huhuhu.. sedey n malu sgt sbb sgala perasaan
marah, sayang, benci aku pd sape2 smua dlm tu.
n bl da dicerobohi, xde makna le diari dlm idup aku..

memandangkn kemudahan internet aku yg x kurang susahnya
dan kdgkala sengal,
so aku rasa xde masalah n update blog even aku da complete study..
insya allah..

mau stop dulu le...
nk ujan...
angin n ribut dah...
n aku da lapar sebenarnye...
b4 gastrik ku menyerang smula..
de ms rini aku tulis lg..
byk idea ni..
besa le...
bnda br kn.. fresh lg....
heheheh...








No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...