Monday, July 20, 2009

20th of july

xtvt ku rini stelah tdo smlm kul 3.30pg..
bgn kul 11 lbh..
mndi mkn dan mula le xtvt maraton tgok dvd sampai kul 5.30 ptg..
hahahahah.. pmalas nye ank dara.. bl nk blaja masak ni miza...

xde le straight aku ngok cd jek.. ade gk break..
break g toilet, pas2 aku mop lantai umh aku disamping menonyoh sofa plastik umh aku sampai wangi..
ntah pe mood aku. ngah tgok cd tb2 rs nk mop, so aku pon mop la.. dkt nk bes mop, nurul bgun.
meh kt aku ngadu lapar. aku pon senduk nasi n suap dia mkn...
pas anah dia amik, aku smbg tgok cd..

da jnji ngan lan nk g pantai ptg ni.. best2.. huhuh.. sj2 je gedix nk jumpa aku ni..
dia x gaso pon.. bia le.. huhu..
sbb pns sgt aku g le mndi dl.
pas mndi dia msg ckp da OTW. mujur aku mndi dl.
kalo x mau kelam kabot.
siap2 nk kunci pintu dtg maid mak cik aku mntk daun pandan..
nsb x kunci lg..
pas2 g pantai..
jalan2 panas.. lan ajk minum dl...
da teduh sket br jalan2 balik..

pas2 balik g giant.. shupping sket..
lupa lak rini ari 'say no to bag plastic'..
mujur beli 3 brg.. xbyk sgt usung..
kalo nk mntk beg kna denda..
kitorg usung je la..
pas2 g mkn...
then balik......

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...