Friday, September 4, 2009

...............

xde tajuk aku nk letak...
bersawang sudah umh aku ni..
bkn nye bz pon.. padahal dok umh sj..
mcm2 bnda jd tp tu la.. malas...
wat summary jek mn ingt...

30jun

azlan admitted ward due to spontaneous pneumothorax.
dr mlm lg dia ngadu kt aku skt dada n ssh bernafas.
siang nye dia amik aku kt umh then kitorg g HSJ.
pas wat CXR dia kna tahan..
dlm 2 mgu gak dia dok HSJ then dia mntk tuko ke private
d sbb kn progress dan follow up treatment nya x memuaskn atinye.
n ada 1 doc yg agak krg ajar.
aku pon ngaku mmg doc tu krg ajar.
name doc reyhan.
then dia di tuko ke hosp lam wah ee..
dok sana dlm smgu.
pas2 discharge.

since dia dok spital ni mcm2 gak le jd kt aku n dia.
2 ari pas dia admitted aku kna g kl de reunion ngan dak esyad

1ogos

eshad reunion. kitorg btolak dlm kul 1 sampai dlm 6 lbh kt kl.
dsbbkn de rusuhan pasal kes ISA kami x jumpa jalan ke hotel.
tmbh lak kami yg x familiar ngan jalan sn dan byk jln yg ttp.
sampai dlm 7 lbh dan majlis mula kul 8
dgn msg2 bj lom iron.
aku ngan ita trun dlm 8 lbh dan mjlis lom start.
so far majlis berjalan lancar n ramai sgt kwn2 yg da lm aku x jumpa ada di c2
even ada gak yg aku da lupa lm..
sory guys.
mjls tmt dlm 11 lbh dan kami yg gurls smbg brk dlm blk hotel.
esoknya aku plan nk btolak balik nek bas je.

mulanya aku plan nk stay sana dlm 3 ke 4 ari.
mmndgkn lan still in hosp aku rs x sdp lak nk suka ria.
even keadaan dia x truk mn.
pas mkn pg sue kol gtau yg aswat kna keje sok dan diorg nk balik ri2 jg.
b4 balik dia nk g aquaria n ajk kitorg join.
dlm kul 3 kitorg btolak blik
dan sampai dlm 8 mlm.
sampai pas mndi trus aku ke spital.

mlm nye de few things happen....
aku xnk ingt.. amt sedih tuk ingt
tp impaknya aku ngan lan akn ditunangkn ujung taun ni.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...