Monday, June 21, 2010

theme colour

amat serabut n penin nk pk theme colour tuk wedd..
masalahnya aku yg kulit grlap ni amt susah nk cr yg match.
so dlm pk2 n mntk pendpt mn2 teman rapat..
aku decide nk

akad nikah - light purple

wedding
..pelamin & door gift - aqua blue & white (even paper bag da beli kaler turqoise.. asal biru jd la...
...bj sanding - putih @ light silver,, kan p survey kdai n tya org lain dl
.. family - adeh.. yg ni mmg mslh nk pilih. msg2 cerewet. aku suggest 1 kaler ade je bantahan. adik aku yg 3 org tu msg2 xnk kaler tu kaler ni. mak aku plak sebok nk kaler yg ada corak tok dia sedondon ngan bapak aku. amik kaler sama dah la. nk kain pon sama corak. hai la.. ssh nya.. bapak aku sm tone kaler ngan aku. makanya pening aku.aci x aku suruh diorg bncg sendiri.. hahaha..

asal nye aku short listed 3 kaler.. purple, peach n aqua blue.
aqua blue yg tepilih tp sshnya kaler aqua blue krg di kdai2 la.. byk turqoise n dark blue. x mcm yg aku nk..

tuk akad nikah kaler purple aku lom tya cik tunang lg aither dia stuju @ x tuk kaler purple.. mujur dia putih. sng nk match kaler.
tp rs cm dia x stuju je sbb dia da ade bj mlayu kaler purple.. huhu..

kain pon lom cr lg ni.. adoi la.. bl la nk p cr...
duit pon x de.. harap gaji je..
mmg le si ayah nk sponsor tp segan la plak nk mntk2...

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...