Tuesday, July 13, 2010

banner

tgok skang org kawen smua ada mende alah ni..
kalo kt png ni yg common je la..
membe aku kawen ri2 pon gbr diorg ms akad nikah je. pas2 tulis majlis kawen bla bla..
kalo yg luar png cm cun la sket kn...
td google2 jpa pic ni



unik le sket kn..
xde la asyik tayang muka je..
org yg knal aku on mesti nyampah asyik tgok muka aku ngn lan kn?
heheh.. da kami kawen, harus la tgok muka kami...
tp so far xde la plak aku pnah survey hrga bunting ni..
tgu nk wat kad kawen br nk tya skali..

b4 ni masa smbg dgn photographer. diorg ckp amik gbr tunang letak kat banner
tp cm da basi je kami tunang kami..
hehehe.. lgpon xde shoot yg best sbb kami shoot kat tadika je.
kalo wat pre wedd leh gk masuk gbr pre wedd kt banner tu.
tp so far bajet tuk re wedd lom de..
OP je pon da 3k..
tu pon nk demam dah aku...

antara banner yg terjumpa masa jalan2 kat cik gugel



ni yg sgt2 common x lgsg x mnarik ati ku...



waaaa.. jumpa ini.. sgt simple...
tp kalo nk simpan wat knangan mcm x best lak...



ok.. sekian...

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...