Tuesday, July 20, 2010

persahabatan

betul gak pe yg sumone tu pnah kata.
dlm dunia ni kita jgn pcaya sgt dgn org.
silap aku yg mnilai.
aku ingt aku baik ngn org, dia pon akn baik ngan aku.
yup..mmg dia baik ngn aku, tp itu ms xde pa pe mslh jd.
tp bl da mslh jd dimana xde sapa tau penyebabnya, aku di salahkan.
sedangkan, waktu itu aku tidak melakukan sbrg kesalahan.
hanya kerana tanpa saksi tp aku yg terakhir, aku di salahkn.
dan org yg myalahkn aku adalah org yg aku sgka teman rapatku,
org yg plg aku pcayai.
mmg tmpoh perkenalan kami singkat ttp kami serasi.
bl bnda ini terjadi, aku tau sapa kawan sapa lawan.
tmbh plak dr saksi2 hr kejadian..
betapa dia ingin terlepas dr keslahan dan mnuduh aku,
dia sanggup kol aku, psl loudspeaker wat aku mgaku, putar belit ayat shga nampak mcm dia x menyentuh langsung bnda tu..

finee....
kalo tu yg ko nak..
aku mmg x sampai ati nk bls dendam tp
aku bknlah seorg yg mudah melupakan.
kita mmg masih kwn tp kita x mgkn akn jd serapat dulu..
bkn aku yg nk bnda ni tjadi tp ko yg paksa aku wat kputusan ni.
thanks for the 'valuable' friendship that had u gave..
i'm really appreaciate it..

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...