Friday, October 15, 2010


sy sgt letih.. xtra letih n penat
walaupun idea byk nk update blog.. keje sgt bz dan teruk makin hari.
sy bkn lah seorg pekerja yg mampu ngadap pc @ lappy sms keje..
sy hya buka lappy apabila berada di rumah.
itupon kalo sy mampu..
biasanya balik keje trus terkulai.
sy bknlah bekerja yg bekerja dlm ofis berhawa dingin dan duduk di kerusi yg selesa..
sy hanya lah pekerja yg terpaksa berdiri lebih dr 7jam dan adakalanya melakukan kerja smbil berkejar ke sana sini sehinggakan x sempat mkn dan ke tandas..
st slalu bekerja lebih masa tp x dpt nk claim OT..

sy berhutang n3 tentang prosedur perkahwinan di penang dan perak
juga persiapan perkahwinan saya setakat ni..
persiapan perkahwinan sy juga terganggu akibat dr keletihan dan kesibukkan sy ini.
moga sy diberikan kekuatan untuk meneruskan semuanya... amin

* bajet 2011 - bonus staff gov xde.. imbuhn rm500 je bg bln disember (adiah kawen)

3 pendapat:

ThumBelina said...

mieza kena buat pe smpai keje brdiri 7 jam..kalo yana,xmampu brtahan slama tu...hehe
rm500 pn jadi la drpd xde lngsng..nk bli brg prsekolahan ank pn ank xde lg...jd kite gune utk prsiapan kawin je la...:)

Fiqas said...

ohhh...kesian...panat la keje cam tu..huhuhu...tak daya la...

MiEzA said...

yana - dlm ms 7 jam tu wat everything la.. from nursing care to report n following dr orders. if xde yg mati, leh la dok jap curi2 ms tuk rest n makan. mostly x la sbb skang ari2 patient ramai.. tu yg sgt letih

fiqas - tq drop by sini.. so far mmg penat.. br keje 5 ari pon da rs lembik..

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...