Friday, January 28, 2011

makan2 masa honeymoon ;)

salam & hi
masih mehu bercerita hal honeymoon ^__^
rujukan nnti bila dah kerepot. ngeee
honeymoon pergi 2 tempat kan. genting & melaka.

GENTING
seperti semua tahu genting amat ssh nk dpt mkn murah T__T
nasib la masa sampai tu dah lewat mlm.
mmg dah makan siap2 before naik genting sbb dah tau mslh yg akan timbul
lepas kenduri harusla berjimat cermat. +_+
esoknye bangun pun dah lewat. lepas check out simpan brg dlm kereta & g mkn
tau makan mana?

marrybrown

itu je yg tak ramai org. actually nak mkn mcd tp manusia sungguh ramai beratur.
malas nak beratur dan sy yg demam ni terus g marrybrown.
hubby tak pernah mkn marrybrown. sy pernah la. tu pun zaman skolah.
jd la kan dr berlapar..

buroknya.. adeh la...

sudah le snap syg, mkn je +_+


MELAKA

Di Melaka mmg byk la tempat kami mkn. tinggal pon 3 hari kan.
tapi 1 tempat ni best.

ikan bakar muara sg duyung

bkn nasi lemak tp nasi yg kita makan. tak de hidang by plate
kerang bakar. favourite both of us
seekor ikan masak 2 jenis, sebelah - sebelah. 1st time jumpa

 Sekian... ;)

0 pendapat:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...