Friday, January 28, 2011

hotel honeymoon

salam & hi
entry smlm dah crita pasal honeymoon.
so rini nak crita hotel mana yg kami stay masa honeymoon.



GENTING HIGHLAND

di genting kami stay di First World Hotel. dah banyak kali ke genting. hotel ni saja yang pernah saya stay.
lagipon dekat nak ke taman tema. (mcm la main sgt kan) ngee
harga semalam rm150. bilik agak sempit. tp ok la. stay berdua je pon. ade shower. bath tub tak de.
katil queen, tv, mini peti sejuk, closet, air cond tak de kot sbb manjang sejuk je situ.






sudaH boleh peluk ^__^


MELAKA

Di Melaka kami stay di Lisbon Hotel. Hotel ni saya pernah stay dgn family saya. ^__^
saya suka sebab tak de la macam hotel sgt yg bertingkat.
sini 2 tingkat je. pastu biliknya mengadap laut. ada balkoni. mmg taste saya la.
stay sini 3 hari 2 malam. prica dlm rm2++. tunjuk kad kerja saya (gov staff) dpt la kurang skit. T__T
boleh la dr tak de kan. :)
masa check in tu receptionist ckp bilik tgal yg 2 single bed je. room yg queen bed ada tp tak mengadap laut.
tak nak! saya nak mengadap laut jugak. sape suruh tak booking awal2. padan muka. +_+
hubby ckp proceed je bilik yg 2 single bed tu.
sampai bilik hubby cantum 2 single bed jd satu. hoyeaahhh.. nasib tak de yang jatuh katil. ngeee





bath tub. i like +_+



balkoni


snap gbr hubby dr balkoni. dia parking keta bg nmpk depan mata +_+


2 single bed yg dicantum menjadi 1 +_+

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...