Wednesday, April 20, 2011

W-day - pengapit

salam...
3,4 ari ni sibuk berkempen di fb untuk the sweetest moment together contest..
xde masa nk jenguk blog dan update..
mana2 entry yg published semuanya secara berjadual..
idea pon kurang..
kali ni nk sembang pasal bridesmaid a.k.a pengapit..

tgok bride lain pengapit @ dayang2 diorg 3,4 org.. smua sedondon lak tu..
teringin gak nk camtu..
tp saya.. huhu..
xde peruntukan pon tuk sponsor baju pengapit..
pastu x cukup dayang2 rasanya..


invitation tuk bridesmaid..

kawan2 saya msg2 ada hal sendiri..
x seronok lak nk kacau diorg..
masa majlis pon diorg sempat dtg kejap je.. yg stay dr tgh ari smpai ptg ada la 2,3 org..
makanya, masa majlis bersanding pengapit saya adalah sepupu saya sendiri..
nasib la diorg tu suami isteri..
saya suruh je diorg pakai bj nikah diorg yg kaler putih..

masa majlis bertandang lak, masalah gak pengapit sebab mula2 suami cakap
dia akn prepare pengapit baik laki @ perempuan
mai last minute kawan dia nye isteri x jadi lak nk jd pengapit..
malam sebelum majlis call my bestie ni..
tanya dia, dan dia setuju nk jadi pengapit..
sian kat dia.. dah la last minute..
sempat gak dia cr baju yg sedondon ngan pengantin..
pengapit lelaki lak, sepupu husband.





* jom vote saya..

1st LIKE page --> Captura Studio http://www.facebook.com/capturastudio
...
bila dah like captura studio, undi kat gambar ni. klik ni pulak dan terus like..

2nd LIKE my pic --> http://www.facebook.com/capturastudio#!/photo.php?fbid=10150158868109799&set=o.115731691802921&type=1&theater

thanks. undian anda sangat saya hargai.. \(~_0)/

4 comments:

  1. tgh memikir sapa nak jadik pengapit. sbb kawin baik kebanyakkan dah kawen ada anak semua.. iskkk

    ReplyDelete
  2. better cari yg single.. lebih mudah

    ReplyDelete
  3. waaaaa.. aku kawen nnt sape laaa nk jadi pengapit.. huhu.. i just love dat pic la babe.. :)

    ReplyDelete
  4. insya allah aku leh je nk kapit kalo x pregnant g.. :-) tu pon kalo hg mau aku kapit hg la..

    ReplyDelete

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...