Thursday, August 18, 2011

iftar

salam my dear readers..
semalam (17/8/2011) buat pertama kalinya saya berbuka puasa di luar.
ye lah, sejak kemalangan ni saya hanya keluar untuk ke hospital.
selebihnya masa saya di dalam rumah.

ayah terima jemputan iftar di Hotel Ixora, Perai.
hotel baru.
saya pun belum pernah sampai.
hidangan buffet..
sebagai org yg 'kurang upaya' saya di beri layanan istimewa oleh ahli keluarga
mak yg ambilkan makanan.
lil sis amikkan air dan desert.
my lit bro macam biasa la ganti tugas hubby menolak wheel chair saya.
hubby tak join iftar sebab kerja malam..

ramai sgt jemputan. saya yang pertama kali berada luar rumah ni sedikit tak selesa.
badan saya mmg sejak kemalangan cepat sakit. lenguh2. kena kerap ubah kedudukan.
saya memang dah siap2 bawa bantal untuk sandar.
rasa x selesa sy ubah je kedudukan bantal.

saya memang jadi perhatian pada mana yang mengenali keluarga saya.
semua datang tanya perkembangan kesihatan saya.

yang tidak mengenali pulak pandang je (ke saya perasan)

masa nak lalu memang semua bagi laluan, ubahkan kerusi mereka.
thanks..

dulu kalau ke mana - mana saya mesti wajib ambil gambar.
sekarang macam dah hilang hobi tu.
tapi sempat la juga tangkap 2 pic.
nak mms pada hubby sebenarnya tp hp dia tak leh mms lak..
so sy letak kat blog je la dulu.

sy mkn ni je. yg pntg ada sotong.. huhu
ok, sy suda tembam. hari2 pon tidor je. abaikan wheelchair. huhu

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...