Thursday, August 25, 2011

persiapan raya

salam..
beberapa hari lagi mau raya.
persiapan raya saya?
paling ala kadar tahun ni.
patutnya besar - besaran la dah pertama kali raya sebagai isteri.
atas faktor kesihatan saya.
saya dan suami wat keputusan jimat cermat
dan pakai saja apa yang ada.

baju raya saya pakai baju hantaran kahwin.
baru je pakai 2x kot.
suami lak pakai baju raya tahun2 lepas.
kuih raya tak de sebab menumpang rumah mak.
bedal je yang mak punya :))

langsir ke sofa ke xde kena mengena sebab tahun ni totally beraya rumah keluarga saya.
sya tak mampu nak panjat tangga ke tingkat 3 rumah kami.
pagi raya saja balik ke rumak family in law.
tengah hari bergerak balik rumah family saya sebab ayah wat open house sampai tgh mlm.
rutin saban tahun.
suami lak hanya bercuti raya pertama.
raya kedua, ketiga sudah kerja..

mungkin tahun depan baru dapat merasa nikmat macam mana beraya sebagai isteri sepenuhnya.
insyaAllah panjang umur boleh menyambut ramadhan dan syawal tahun hadapan.
itu pun kalau tak bekerja :(


kaler tema kami laki bini tahun ini & baju raya yang suami akan pakai :))

p/s - temujanji fisio pagi ni kul 9. then kena setel hal motor yang accident hari tu di kedai pastu ke rumah family in law. hope tak sakit badan hari ini. :)

2 comments:

  1. wah..sweet jek...hehe...i b2b..do i folo u k dear...:P

    ReplyDelete
  2. thanks dear.. follow la.. nnt i link kan u ye n follow u back

    ReplyDelete

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...