Saturday, October 1, 2011

9 months

salam..
hi semua..
suda 1 oktober~
genap la sudah 9 bulan kami bernikah ^___^





soalan wajib yg didengari sekarang adalah

''bila nak mengandung ni?''

''muda2 tak yah dok planning''

adeh mak cik oi.. penat nak menjawab..
xde rezeki lagi lah..
sy pon kalau boleh nak bunting pelamin.

kalau bunting pelamin, bulan ke 6 mengandung accident, gugur, baby tak selamat camne?
sebab tu lah Allah tak bagi saya mengandung lagi.
sebab dia ada perancangan yang lebih baik untuk saya kelak.
insyaAllah..

mak ayah & in law tak sibuk tanya. jiran2 belah suami lak sibuk tya.
asal balik jenguk in law je jengul la muka depan pintu dok tanya 'isi perut'
nasib la saya asa in law yang pandai menjawab soalan mereka.
kalau ikut saya nnt bg ayat pedas n laser je.
kecik hati lak. tersebar lak crita sekampung yg ''menantu si polan tu krg ajar ngan aku''

pagi nnt nak balik kmpg hubby.
kang ada jiran yang tau wife abg ipar sy yg kahwin 6 bulan lepas kami dah pregnant lagi la teruk kna soal.
kak ipar sy lak dah 7 bulan pregnant..
adoiyaii bertabahlah hati nak mengadap soalan reporter kelak
adios amigos~

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...