Tuesday, October 4, 2011

beli novel lagi

salam..
setelah habis membaca novel2 yang dibeli tempoh hari
saya kembali membeli novel baru lak.
kebetulan adik sy ajak ke jusco.
mcm tau je kakak dia ni dah abis stok bacaan.
sy mmg ada wat senarai novel yg nak dibeli. tp 2 buah je.
bila sampai popular langsung xde buku yang disenarai tu.

so, sy sambar la mana2 buku yg rasa best bila bc blurrpp..
so ini buku yang di beli..



ms nak bayar tau total smua berapa?
rm 93
uish.. mahalnye..
dah pakai kad popular pon cmtu erk harganya?
rupanya 3 buku teratas je ada  dikaun. tu pun 10% je
biasa 20%..
buku bawah xde dikaun langsung.
dah le mahal. :(
pastu dpt boucar rm5..
leh guna untuk next belian ^__^
sekarang ngah baca buku ni.

baru bab 2..
bila google cari gambar diatas baru tau yang buku ni dah wujud dulu.
penulis yang sama. bezanya kulit dan publisher je.
sy pun tak ingat samaada dah baca ke belum novel bawah ni.
sbb mmg familiar bila tgok gbr bawah.
tapi bila baca sinopsis tak sama lak ngan yg atas.
bila dah abis bc baru leh komen sama ke tak.


 p/s - rini jumpa doktor. moga dah leh guna kaki untuk berjalan ^___^

0 pendapat:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...