Wednesday, November 16, 2011

my progress

Salam..
maaf entry ini mengandungi banyak gambar
dan memungkinkan anda lambat loading
especially pada yang dah cukup kuota bb nya
macam saya TT___TT



july 2011
kaki saya langsung tak boleh bengkok



august 2011
selepas fisio, leh bengkok sikit






september 2011

30 degrees kot


september 2011
da boleh bengkok 90 degrees


sekarang november 2011
120 degrees ^__^

Saya bangga dengan diri saya atas pencapaian ini
walaupun agak lambat
tetapi saya mampu
chaiyok2
ngah usaha nak bagi bengkok lutut sepenuhnya.
normal bengkok kaki saya sepenuhnya 125 - 135
kebolehan bengkok kaki ni depends on size peha dan badan
lagi kurus dan cikedingnye org tu lagi banyak dia leh bengkok
spt gbr di bawah
 sebulan selepas accident saya start fisio setiap minggu
setiap minggu ok,, tanpa jemu..
sampai kenal dah semua staff dan kebanyakan pesakit di situ
di fisio saya buat senaman ini bagi membolehkan saya membengkokkan
kaki spt sediakala


 3 bulan pertama saya accident inilah kenderaan rasmi saya


dan sekarang ini teman baik saya



No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...