Friday, November 4, 2011

shopping

Salam semua..
Jumaat sudah.. Ahad Hari Raya aidiladha.
seperti aidilfitri lepas saya beraya di rumah ibu bapa saya.
bukan tak kesian pada husband tapi husband bekerja.
dr semalam sampai isnin.
dia pun lupa bila hari raya sebenarnya.
cuti pun tak banyak dah.
saya pun ok saja. 

dari kecil sambutan hari raya aidiladha tidak semeriah Aidilfitri
kecuali masa tahun yang keluarga take part majlis korban.
mungkin pulang ke rumah mertua sekejap ahad malam
husband pulak bekerja dr 7 pg sampai 7 malam.
entah larat ke tidak dia nak drive pulang ke kampungnya kemudia bekerja pulak
kesokkan hari.

berbalik kepada tajuk entry
last week punya weekend kan pulang ke rumah mertua 3 hari 2 mlm
hari ahad kwn2 hubby ajak main bowling. 
hubby je la main. saya menonton je
lepas tu saya ajak ke popular ^__^
tempat wajib lawat kalau ke shopping complex

hubby tak bagi T__T katanya jauh nak berjalan 
nanti saya penat & shopping complex tu agak lama 
& krg safety
dia janji nak bawa saya je Jusco. 
katanya popular sana lebih besar & lebih selamat.
ada lif. sng saya nak bergerak.
ok..
di bawah ini buku yang selamat di shopping
3 je yg berkenan.
skrg sy beli novel berdasarkan recommend by others
masuk forum & org komen buku tu berbaloi nak beli
saya shortlist the beli.

tapi masa g jusco last week tak sempad update senarai buku nak beli lagi.
so belasah je amik mana yang best dr bacaan saya pada bluuurp
tapi yang lagi 2 tu beli sbb cover dia cun
^__^
meleleh tengok
heheheh



p/s - hujung tahun yang penuh dgn jemputan kahwin. 
  adik saya pun nak bertunang juga hujung tahun ni ^__^

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...