Saturday, December 17, 2011

3d illusion

Salam..
Akibat kebosanan di hari sabtu ini, blogwalking dan jumpa ini
Dari dulu lagi saya sangat suka melihat hasil kerja sebegini
Mungkin anda dah pernah tengok tetapi saya tak penah jemu menengok
Amaran : loading page ini bakal menjadi lembab akibat dari gambar yg berlebihan ^___^


tolong.. tolong.. ngeeee

oppss.. terbesar plak. negee

get set go.. hahaha

Ala sian baby tu TT___TT


alalalla.. comelnya baby tu ;)


alalalal.. baby ni pon comel.. siap fishing mr frog lagi ;)

alololo  comel jugak.. TTT_____TTT
besar sungguh hasil tangkapan hari ini ;P

wang emas.. wang emas.. ana kaya.. hahah

amekaw.. sape suruh makan tak tunggu aku. rasakan. hahaha

omakaw.. nak turun camne ni??

patut la tunggi bil air aku skrg. ko la penyebabnya. haippp

sedap jugak air dr fountain ni. mai secawan!

saya takde duit kecik abg spiderman ;P


eiffel tower bejaya kujajah.. yesss

oppss.. terlepas le bang

banyak lagi gambar boleh di layan di laman web pelukis ini. klik SINI

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...