Friday, December 23, 2011

Terjumpa Novelis RAM

Salam..
Ke tempat kerja pagi tadi, sign SBPA.
Lepas tu ke rumah mak saya.
Lepas hubby solat jumaat, ke carrefour..
Hajat nak mencari majalah dan barang2 lain.
Rupa - rupanya, penulis novel Ramlee Awang Murshid datang.
Untuk promosi novel terbarunya.
Ramai la jugak orang menunggu.

Saya tak pernah membaca novel nukilannya.
Bukan genre kegemaran saya.
More to thriller, seram.. Saya lebih kepada cintan cintun, remaja, wanita..
Novel yg kena imaginasi bukan jiwa saya.

Ramai yang beratur untuk autograph dan bergambar.
Kalau saya minat hasil penulisannya mungkin saya juga berada di situ.
Saya hanya mengambil gambar beberapa keping saja.
Gambar suasana sahaja.



 


Makin ketandusan idea untuk menconteng di blog ini TT_________________TT
p/s - esok adik saya bertunang. next week 1st anniversarry ^__^

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...