Tuesday, January 3, 2012

Dara.com edisi Januari 2012


Salam dan hai semua :)
Apa yang menarik dengan majalah di atas?
Bila saya suruh kawan-kawan saya beli majalah ni mesti semua bagi ayat ni
''Dara lagi ke yang baca majalah tu?''
Hehehehe.. cehhhh.. 

Saya pun pertama kali beli majalah Dara.com ni
Itu pun sebab ini -


First time masuk majalah..
So poyo lah sikit.. muahahahhaa
Tapi dah baca story terus termalu..
Hubby lak sengih je..
Mesti dia malu gak..

Artikel ni pasal ''Cinta di Alam Maya''
Ya, saya dan hubby kenal di Alam maya.
Kami kenal di mirC 8 tahun yang lalu 2004 kot.
Selepas 2 tahun SMS & calling baru berjumpa.
2009 kami bertunang dan alhamdulillah 1.1.2011 kami dinikahkan

Saya just beritahu teman-teman rapat je tentang ini.
Tak tahu lak ramai penggemar majalah Dara.com
Ada teman-teman yang SMS saya gtau cerita dan gambar 
saya masuk majalah. ^___^
Owh, malunya.. tetttt

Kawan-kawan, kalau nak tahu kisah percintaan kami,
belilah majalah ni.
Kalau tak nak beli pon tak pe.
Gi kedai buku selak helaian 97 ye..
ngeeee

p/s - appointment dgn doktor tulang rini.
dpt 2 berita buruk. 
Saya tak leh berjalan normal macam dulu & saya kena osteoporosis
Saya harap sgt saya tabah melaluinya

4 pendapat:

iizla said...

wahhh miza & hubby masuk majalah..seronoknya.
saya pon cinta alam maya jugak.kat Yahoo chat. hehe..

MizA said...

iizla - hehe.. kebetulan je ni.. cinta cyber gak ek? dunia dah moden sekarang ;)

hyatt^^ said...

Kenapa osteoporosis?

MizA said...

Yati - entah la.. dah nasib miza kot.. T_T
tya doktor gak kenapa, tapi dia x jwb pun

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...