Sunday, May 6, 2012

Pesta Buku 2012



Salam..
Hari ini hari terakhir pesta buku bagi tahun 2012.
Sekali lagi saya tidak berpeluang nak ke sana.
Ingatkan nak hantar ayah ke IJN leh la singggah sekali.
Plan lain lak yang jadi. Mungkin bukan rezeki.
Tapi sangat la frust sebenarnya.

Pernah gak terfikir nak pergi jugak 1 Mei yang lalu sebab dah Public holiday kan.
Then fikir-fikir duit minyak, tol pergi balik, makan minum segala bagai
macam tak berbaloi lak. Memang la Banyak discount yang dapat dari pesta buku tu
tapi dari senarai di atas balik- balik sama je dengan harga yang dapat di sini.
Ayat nak sedapkan hati je ni

Info dari kawan-kawan yang pergi pasal dicount :-

JS - 25% (novel umum)
Karangkraf - 15 - 20% (buku baru) 60% (buku lama)
Fajar Pakeer - 20%
Karya Seni - RM 5 setiap buku
CESB - 20% (baru) 50% (lama)

ini sangat comel :)


Palimg geram tengok iklan ni. 25% tu

Berharap sangat panjang umur tahun depan dan berkesempatan nak pergi.
Harap di Pulau Pinang juga buat PB ni. Buat macam tahun lepas pun jadi la.
Senang nak mencari stok lama. Di kedai buku banyak yang stok baru je.

0 pendapat:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...