Friday, May 4, 2012

rompers

Salam..
Lately sangat geram melihat rompers dan baju baby especially dress
yang bergantungan bila lalu lalang di mall dan uptown.
Memang tak dapat menahan untuk grab.
Nasib la banyak anak sedara dan cousin yang below 1 years.

Malam minggu baru ni jalan-jalan ngan hubby di uptown.
Nampak rompers murah-murah.
Terus grab untuk Harith.
Kebetulan memang lum beli apa2 kat Harith.
Beli cap juga {^__^}


Then akak yang jual tu suruh pilih sepit rambut. Dia cakap free.
Tak tahu nak bagi kat sapa. Sumayyah atau Mia.
Tak pun beli lagi satu, dua-dua dapat.


Juga terbeli ini untuk Sumayyah dan Mia

Nanti Mak Long / Mak su bagi ye.

Untuk Sumayyah saya di panggil Mak long sebab saya anak sulung.
Sumayyah anak cousin saya.
Mia lak saya di panggil Mak su sebab hubby anak bongsu.
Mia anak kakak hubby.
Sampai tersasul saya.

Tak sabar nak gomol budak berdua ni ^___^

 Nur Mia Sara

1 comment:

  1. kat uptown romper mmg murah2 kan....baru je 2 ari lepas grab sehelai kt uptown...giler la bile tgk..hehehe

    ReplyDelete

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...