Saturday, June 30, 2012

Gangguan

Salam..
Minggu ni blog saya ketandusan entry. Nak kata sibuk, ada la jugak. Nak kata malas, erm tak pulak. Cuma ada beberapa masalah berlaku pada saya. Tapi Alhamdulillah, walau pun kekurangan entry Nuffnang masih meneruskan pemberian BE pada blog saya.

Saya mengalami gangguan beberapa minggu ini. Bila malam je akan ternampak 'lembaga'. Mula-mula ingat mungkin perasaan saya je. Bila dah kerap ternampak saya beritahu hubby. Lepas tu saya dan hubby kerap bergaduh. Saya mula rasa panas bila duduk sebelah hubby. Dan hubby pun perasan perubahan sikap saya. Kami berbincang untuk berubat. Alhamdulillah semuanya dah selesai. Dan setakat ini saya dah tak nampak apa-apa benda dan hubungan saya dan hubby kembali seperti biasa.

macam melampau je gbr ni. hehehe
Kalau nak ikutkan banyak la versi lembaga yang saya nampak beserta pesanannya. Tapi tak nak la cerita detail di sini. Cukup sekadar cerita ringkas saya. Moga saya sekeluarga dilindungiNya.

p/s - tengah kumpul gambar perkahwinan Irma Hasmie untuk entry esok hari :)

0 pendapat:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...