Sunday, June 17, 2012

My weekend

Salam..
Bagaimana hujung minggu anda? Setelah 2 bulan ini lah hujung minggu yang saya dapat luangkan masa di rumah malangnya saya demam sejak jumaat. Memang terkulai la. Tidur je kejenya. Hari ni baru lah larat sikit. dah kurang batuknya. Demam pun dah kurang sikit tapi badan still lemah lagi. Selsema memang makin teruk la. Terfikir macam mana nak keje esok? Macam mana nak menghadap patientdengan setiap 15 minit bersin? Memang malas sangat nak MC. Dengan kekurangan staf memang tak sanggup nak biar senior-senior je bekerja. Dah la saya kerap bercuti beberapa minggu ni atas sebab kesihatan ayah saya.

Bercerita hal demam ni, ramai la yg expect saya pregnant. Owh, tak tahu lak saya bila pregnant akan demam?
Mudah-mudahan masin mulut mereka ^_~

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...