Monday, July 30, 2012

Rindu

Salam..
Saya rindu untuk memasak (padahal dulu sangat menyampah nak masak), mencuba resepi baru, dan makan sepuasnya tapi malangnya sekarang saya tak mampu untuk melakukan semua itu. Apa yang saya boleh buat, pegang laptop dan cari resepi untuk di cuba nanti. Saya harap sangat lepas raya nanti saya sudah mampu untuk melakukan perkara yang saya rindu itu.

Antara yang saya teringin nak masak dan makan. Gambar di ambil dari Google

begedil kentang dan daging
black pepper chicken chop
bihun singapore
ayam masak kicap
daging goreng
spaghetti bolognese
spaghetti olio
mashed potato with gravy
cheesy wedges
megi goreng

Terliur plak tengok gambar makanan ni. Ngeee.. Kebanyakan makanan di atas saya pernah masak. Dan ada yang belum cuba.

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...