Monday, September 10, 2012

Gathering Raya ex-Irshadian 9903

Salam..
Camna la saya leh lupa nak buat entry pasal ini. Sangat rugi tak update. Nanti tak de kenangan pasal ni. Gathering untuk batch kami ex SMKA AL-IRSHAD yang bersekolah dari tahun 1999 hingga 2003. Saya sampai 2001 saja. Bertempat di rumah AJK sendiri. Tarikh 1 September 2012. Alhamdulillah walau tak ramai yang datang, majlis berjalan lancar. Masing-masing ada hal yang tak dapat di elakkan. Ye la, baru lepas balik raya, nak balik lagi memang makan modal la. Tak semua stay di Penang. Mostly di KL.

Saya sampai 5.30 petang akibat ke sana sini. Ke SP ambil Pavlova yang tempah khas untuk majlis ni. Sampai memang girls je yang ada. Potong buah, goreng fries, nugget. Marinate ayam, ikan, sotong AJK dah buat ~_^ Then start la membakar. Boys ambil alih. Girls sembang. Ngeee.. Lepas semua dah solat Maghrib mula la acara makan. Saya makan sikit je. Tak berapa selera. Dari muntah dan akan terus lembik baik saya stop je makan. So, banyak berbual je la. Settle makan, packing untuk semua bawak balik then photoshoot, kemas-kemas dan gerak balik. Sekian laporan saya.. Ngeee.. Jom layan gambar yang di cilok dari group.
tuan rumah a.k.a antara orang kuat
Boys basuh ikan
semua ex-irshadian yang hadir
boys
girls
packing makanan balance

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...