Monday, October 29, 2012

My Birthday

Salam..
Entry dah berlalu hampir seminggu baru nak gigih post. Seperti biasa, alasan sibuk a.k.a busy dan on vacation + Hari Raya AidilAdha. Huhu.. Nak wish ''Selamat Hari Raya AidilAdha'' pun tak sempat. Dengan kemalasan nak ngadap laptop. Berbalik kepada tajuk. Birthday saya 24th Oktober lepas, hari Khamis. Nasib baik dapat cuti last minute. Malangnya Hubby tak cuti. Dia kena keje malam. Tapi ok la. Whole day dia teman saya. Tak de celebration ape pun.

Hubby wish birthday tepat 12 tengah malam dan bla bla...... Hehe... Siangnya dia masak Siakap 3 rasa. Masa nak makan tengah hari tengah saya hidang, dia kuar kan kek. So suprise. Sebab dia bukan jenis suprise segala bagai ni.Patut la masa saya nak tolong dia potong-potong bahan nak masak dia kuarkan semua barang dari fridge. Siap nak tolong simpan, kemas lagi. Kalau tak saya la yang kemas lepas dia masak. Thanks sayang (^_^)V



No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...