Monday, October 15, 2012

Wedding Ain

Salam..
Hujung minggu lepas penuh aktiviti. Ceehhh.. Padahala bukan banyak sangat pun tapi sejak pregnant ni jarang g berjalan. Kalau g pun dekat-dekat je dan tak banyak tempat pergi. Tapi Sabtu lepas macam banyak lak tempat di jengah. First, pergi Majlis Perkahwinan teman kolej, Ain di Kemunting. Best sangat. Jumpa ramai teman yang dah lama tak jumpa. Ye lah bila masing-masing dah kerja susah nak berjumpa.Tambah lak masing-masing kerja syif memang susah nak jumpa di majlis teman-teman. Lepas Asar baru gerak pulang then shoot balik rumah FIL. Then, hubby ajak g Autocity tengok Pameran kereta. Huhuhu. Sangat bukan jiwaku. Tapi ikut je la walau rimas dengan bunyi sound sistem yang kuat dan ramai orang. Hampir pancit berjalan. Huhuhu.. Pendek cerita, jom layan gambar (^_^)

pelamin cantik
Antara teman yang dah lama tak jumpa
with Tikah

Last shot b4 balik

doorgift  
perut 19w. *tiba2* ngeee

1 pendapat:

iedchan said...

comelnye pelamin die..:P

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...