Friday, December 28, 2012

Mom and Baby Expo

Salam..
Owh, bersawang sudah blog ini.. Ngee.. Entry basi pun baru nak update. Actually banyak benda nak story tapi diri ini sangat malas nak pegang laptop dan taip entry. So, berbalik kepada tajuk. Awal Disember lepas saya heret hubby ke PISA untuk jengah Mom and Baby Expo. Selalu baca je kat blog mommy yang borong barang baby di expo. Kali ni giliran saya pula. Siap-siap survey dan listdown barang yang nak beli dan harga-harga barang yang nak beli. Gigih betul. Sampai sana tengah hari gak lepas makan kenduri. Parking nun jauh hujung alam. Mula-mula jalan-jalan dulu. Lepas tu baru shopping. Memang banyak booth cuma booth yang saya aim banyak yang tak de. Shopping mana yang ada je la. Ya, harga memang banyak yang less compare dengan harga pasaran + setiap barang yang beli dapat free gift. Tak semua la tapi mostly. Ini barang-barang yang saya beli. 

ini barang dalam beg orange tu. Register then g claim beg ni


Barang dari Babylove. Nursing Pillow - RM59
Set 4 Rompers + 4 socks - RM29
Pillow + bolster set - RM28
 
 
Dari booth Pureen Disposable breast pad (78pcs)- RM30
wet tissue 4x100 - RM18
mitten + booties + boonet = RM8
3 pasang baju (harga tak ingat dah)
2 botol head to toe dpt free

pampers 1 bag RM25 free gift pants kot 4 helai

pampers RM15 per bag
depan tu semua gift yang dapat dari booth babylove

set rompers carters RM35 kot. Lupa harga

Mandian herba. Nak beli beli 2 kotak je tapi price sekotak lagi mahal
dari kedai kat umah ni. Tapi kalau beli 6 kotak terus lebih berbaloi
dan dapat extra 2 pack

Itu je barang-barang yang saya beli. Tak guna pun resit untuk cabutan bertuah. Orang sangat ramai. Pening sangat. Ni pun banyak stop duduk jap then jalan balik. Hubby pun demam. Dengan pembelian ni semua hampir 90% barang sudah lengkap. InsyaAllah kalau rajin saya update checklist yang saya guna untuk kelengkapan barang baby ni. Sesi mendobi pula dan packing bag nak ke sepital. T_T

No comments:

Post a Comment

Thanks :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...